tisdag 16 december 2008

Linköping vs Nyköping


I väntan på John Blund måste jag bara skriva lite till. Jag upptäcker en helt ny värld här med mobilen. Svarade t.ex nyss på ett mail från Dennis med hjälp av den, vet i och för sig inte om det kom fram, men ändå! I alla fall, var inte det jag skulle skriva utan undra lite varför det är snö här i Linköping men inte Nyköping? Känns ologisk att det blir vitare ju längre söder man kommer. Vill ha snö hemma på vår tomt med, orättvist! Men det är väl så, Linköping kommer alltid vara lite lite bättre? ;) ps. kortet har egentligen inget med saken att göra, men jag vet inte hur jag gör blogginlägg utan att skicka bild, dessutom vet jag inte hur jag gör nytt stycke. Testade att trycka massa mellanslag, det är ganska tråkigt på mobil. Får försöka lära mig mer om denna outforskade värld.

Inga kommentarer: