söndag 2 maj 2010

Möhippa

Lite trött idag och noll röst kvar, tyvärr inte fin hes-röst, snarare målbrottsröst. Men väldigt glad över mina fina vänner. På tal om röst så vet jag nu att den enda sångkarriär jag kan hoppas på är som stand-in för killen som sjunger "tomten jag vill ha en riktigt jul".

Igår fick jag alltså en jättefin möhippa. Var lite suspekt när jag kom ut ur duschen och det låg nya saker i hallen - försökte gå in i köket och blev bortmotad av Dennis, tydligen satt Billy där och hade fått kasta sig lite snyggt åt sidan. Molly kom fram till mig och började dra mig i handen och pekade mot vårt sovrum. "där, där... tomten, tomten"

Men det var ju inte tomten, det var ju kära vänner som hade ordnat en jättefin dag med bland annat sånginspelning, afrikansk dans, photo shoot med peruker och klänningar. Fest och mys hela dagen lång -perfekt!! Ni är bäst!

1 kommentar:

Matilda sa...

vad härligt att ni fick en toppen dag och kväll, hoppas på att få se lite bilder sen!
kram Matilda