tisdag 13 oktober 2009

Alienbebis freakshow-mage

Kände att jag var tvungen att dela med mig av mitt freak till mage, ser ut som jag har en alien-bebis i mig... bläää, ska jag se ut så här för alltid nu? Skickade bild till en web-doktor som vi har via vår jobbförsäkring - superbra! Svaret var att det inte ser normalt ut, det tycker verkligen inte jag heller! Har ringt till sjukhuset men missade nog att förklara hur stor bullen är... får ringa imorgon igen... det kanske är normalt, klart man blir svullen när dom varit inne och pysslat, men den här bullen blir ju större och större verkar det som... först trodde jag att jag ätit lite mycket chips, men tror inte det beror på det nu, väldigt punktmarkerat hårt fett i så fall :) dessutom är jag lite knäckt idag för jag tog bort mitt äckliga blodiga plåster och bytte till ett fräschare (på inrådan av sjukhuset för att se hur såret ser ut) det visade sig då att min navel ser ut som en rumpa :( den är delad i mitten, snyft... Hoppas att Dennis håller sitt löfte om plastikkirurgi om den inte bättrar sig! Jag tog ju bort Quasimodo-bölden, ni vet vad dom säger om plastikkirurgi, man blir hooked eller?



Hmm, hade varit roligare om det hade varit en gullig bebis-magbild och inte en alien-freakshow magbild...

2 kommentarer:

Dennis sa...

Haha! Såg att du har reklam om fettsugning på din blogg :) Jobbigt med reklam som anpassas efter innehåll :)

Fru C sa...

hah hah, du är verkligen behov av fettsugning :-)
hoppas du fick komma och visa din alien mage, ser inte riktigt normalt ut..