måndag 5 oktober 2009

Stackars lilla navel...

Så, nu är jag duschad och fixad inför naveloperation. Duschat med specialtvål - ganska läskig tycker jag. Man ska inte få den i öronen för det finns fall med hörselskador - härligt... och så ska man undvika hjärna och ryggmärg för den är giftig för nervsystemet - tror jag kan fixa det men är lite obehagligt då att man ska tvätta runt näsan noga... jag vill helst inte ha tvålen när några öppningar alls...

Måste tvätta ur badkaret minst 100 gånger innan jag vågar ha småttingarna där!!

Hmm, tycker det svider lite extra i halsen nu.......

Önskar att dagen går fort och att jag är hemma typ nu igen!!

Nu blir det mitt tillåtna té!

Förresten, resultat av klinisk ren är hår som svinto och ganska torr hud - inte helt oväntat!

1 kommentar:

Fru C sa...

lycka till, hoppas allt går bra och du inte har blivit döv :-)