måndag 11 januari 2010

Kärlek

Har nu varit och tränat och gjort konditionstest, resultat: 2 av 5 - det är inte hälsosamt tror jag. Jag borde kanske inte skylta med sånt offentligt för det är lite pinsamt, men hade tänkt prata av mig till Dennis när jag kom hem nu, var ju bara det att det var pingviner på Bolibompa så jag fick inte så mycket respons förutom: "det här är jättespännande älskling så vi vill se det här, men jag lovar att lyssna sen" det är kärlek...

På tal om kärlek så har Theo och en tjej på dagis fastnat för varandra idag så dom har tydligen lekt, pussats och kramats hela dagen - hur gulligt som helst, och det missar jag - men, han var extra pussig idag när han kom hem så det är ok!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Äsch oroa dig inte, kondisen kan man öva upp rätt så snabbt, bara man är på gång och envis, och det är ju du;) många kramar till dig söta vännen

Malin sa...

Vad du är snäll :)