onsdag 13 januari 2010

Tröga knappar

Jag önskar att jag var en sån som gillar att träna, kan egentligen inte tro på att någon tycker det är kul... jag ställde mig på cross trainern förut, höll på att svimma efter ca 1 minut och 15 sekunder, orkade bara 20 - hur ska det här gå?

Ikväll ska vi iallafall ladda och ha "lagträff" inför klassikern, vi är 5 stycken som ska köra och nu är det dags att vi träffas och laddar tillsammans. Ska till Lotta som har utomhuspool, låter helt ok som lagträffsplats :)

Försöker nu ringa tele2 om mobilen, förväntad kötid är 30-40 minuter, kul när man inte har högtalartelefon, har lagt i från mig den men kommer väl glömma bort det... måste ha ny telefon, med högtalarfunktion - har just nu samma telefon som jag fick till mitt första abonnemang när jag flyttade för att plugga i Jönköping 2000 (min första flytt hemifrån, dock inte den sista...), den är ganska gammal nu - inte konstigt att knapparna är tröga...

Nähä ,nu ska jag försöka mig på att göra spenatsoppa!

Inga kommentarer: