måndag 1 februari 2010

Brevlådetrubbel

Det är helt sjukt vad lätt längdskidor ser ut på tv, varför kommer inte jag fram så där fort? Får man skylla på ovallade skidor. Känns lite jobbigt att jag kommer komma sisådär en timme efter resten av tjejerna i "laget"... hmm och eftersom jag känner så här borde jag kanske träna men måste erkänna att jag inte satte på mig skidorna en enda gång helgen som gick. Jag tog in dom för att valla dom, men längre än så kom jag inte och nu står dom i hallen och gör ingen nytta alls. Och istället för att ställa mig på cross trainern har jag suttit och surfat överallt och ingenstans och lyssnat på musik från glee, vilken produktiv kväll. Fick ialla fall god mat och trevligt sällskap hos Johanna som förbarmat sig över mig, tack.

Kan också meddela att jag klockan tio gick ut för att försöka skotta, detta efter att ha fått en andra lapp från brevbäraren - vi har tydligen inte skottat tillräckligt för han måste backa när han lämnat vår post. Men det går inte att få bort den snön, den sitter fast! Jag får ta med 100 liter varmt vatten ut imorgon och smälta bort snön och göra isgata, för någon annan idé har jag inte...

Just nu sitter jag mest och undrar varför jag inte ligger och sover, det känns väldigt korkat, så... god natt! (efter defying gravity en gång till.........)

Inga kommentarer: