fredag 19 februari 2010

Magsjuka på besök


Trodde att det var över nu eftersom Theo inte kräkts på nästan 2 dygn, men vad fel man kan ha... Första gången höll jag på att felanmäla min mobil, fick avsluta lite snabbt: "ursäkta men jag tror att min son kräktes nu". Den här gången satt vi i soffan, Theo i mitt knä, märkte att det nog var på gång men insåg att jag inte skulle hinna flytta honom, då är det bara att gilla läget och göra en hink av täcket... In med Theo i duschen, mer kräks samtidigt som Molly tror att hon med ska få bada och tar av sig blöjan som visar sig vara av sort nummer två... Har ni fått nog av äckel nu? Välkommen till det glamourösa livet som tvåsmåbarnsförälder ;)

2 kommentarer:

Fru C sa...

lucas hade också en återfall av kräk när han var magsjuk, blä, säger jag bara! Men plutten ser glad ut i alla fall :-)

Jonas sa...

Haha, en festival av blä!