söndag 26 september 2010

Final i tjejklassikern


Hemma igen, längtar tillbaka till värmen, redan. Annars är det alltid skönt att komma hem, om det inte vore för att jag idag ska ta mig runt en mil, suck... Men det är bara att åka upp, ta sig runt och åka hem igen, kanske titta på film. Problemet med den där milen är att det är kallt och jag har inte tränat något. Eller vad sägs om min underbara uppladdning: kanske fyra löprundor på två månader, varav den längsta ca 5 km. Om jag får räkna den kortaste blir det fem rundor, men den var inte ens 1 km så jag får nog inte ta med den. Sen har jag också laddat upp med en semestervecka. Det fanns gym på hotellet, med löpband. Jag hade med träningskläder. Men jag valde att istället ladda med alldeles för mycket mat och en väldig massa drinkar. Det kanske betyder att jag i alla fall borde ha en väldig massa energi upplagrad i kroppen...

Inga kommentarer: