tisdag 14 september 2010

Upp och ner

Börjar jag bli gammal? Jag tror det, i helgen skulle jag i och för sig egentligen inte på drinkfest från början eftersom jag varit förkyld i över en vecka och det var bygghelg... men sen blev jag lite sugen på kvällen så jag sminkade och fixade lite... men, istället hamnade jag i soffan och somnade där innan 10... trött kanske...

Theo har söt slutledningsförmåga, i fredags ville han att jag skulle läsa bok samtidigt som Molly ville att jag skulle borsta tänderna... Theo: "du har bara två händer mamma, du kan inte göra båda........ då skulle du behöva vara en bläckfisk"  Kanske hade varit bra med flera armar?

Och så satte farmor upp lite av Theo och Mollys teckningar på garderoberna i deras rum... Molly kommer in och ser den som sitter på sin garderob, en teckning hon gjort timmar innan. Hon börjar skratta "haha, upp och ner!" Häftigt att hon som är så plutteliten har en plan med sina teckningar, som vi kanske inte ser...

1 kommentar:

Karin sa...

Underbara kommentarer! Söta theo och molly!