onsdag 22 augusti 2012

Nu är det dags!

Theo och Molly åt välling på natten tills dom var 2-2,5 år! Det känner jag vore skönt att undvika med Smilla, för det är inte jättekul att gå upp och värma mitt i natten. Så nu har operation "sluta äta på natten inletts", två nätter avklarade och det har gått över förväntan, stoppar i nappen en miljard gånger och till slut ger jag vatten när inget annat funkar (fått vattentips av kompisar, perfekt!). Får för mig att det gick lite bättre i natt så det kanske går åt rätt håll, haha - jinxar jag det om jag skriver det redan efter två nätter! Är förövrigt megazombie efter två nätter med väääääldigt lite sömn, men om det funkar lär det ju vara värt det! Speciellt som jag har bestämt mig för att jag inte ska amma mer. Smilla har två söta risgryn - men de känns mer som sylvassa huggtänder, hon avslutar alltid med ett bett nu för tiden, och då vågar jag knappt kolla om jag har en bröstvårta kvar! Så nu är det dags!

Inga kommentarer: