onsdag 23 september 2009

Tema-kul

Vad det är underbart att jobba heltid och pussla ihop det med dagis. Hinner träffa Molly ungefär en kvart varje kväll för det är ingen idé att hålla henne uppe hon är bara ledsen för hon är helt slut... Theo är lite piggare, men marginellt... men dom trivs på dagis iallafall och det är huvudsaken, vi kommer säkert bättre in i rutinerna snart! Igår hade Theos avdelning plockat blåbär och sen gjort paj, det låter hur mysigt som helst!




Borde vara pigg eftersom vi faktiskt fick sova en hel natt, sällsynt här! Men håller visst på att somna... ska nog krypa ner i sängen och hoppas jag får med mig Dennis för att lyssna på ljudbok!

På tal om ingenting så har vi börjat blicka framåt mot Matildas 30-års fest i oktober, har nog nästan bestämt outfit till Sagotema - ska bara hitta en till! Så här snygga var vi på näst senaste tema-festen:










Det är kul att så många fyller 30 i år!

2 kommentarer:

Anonym sa...

shit, har ni redan snö ute på landet? ;-)
Festen var skitkul, jag ska till samma ställe imorgon med jobb-kick off, kommer säkert bli full bara jag stiger in, men hoppar nog över dansa på bordet den här gången! Men sååååå kul hade vi! /7Susanna

Malin sa...

Tycker du kan dansa lite på bordet, det livar väl upp? :)

Jo, du vet här är det snö... eller så var jag bara nostalgisk men glömde berätta :)