tisdag 8 september 2009

Tjejklassiker... lova kan man alltid...

Nu har jag minsann varit och tränat. Dennis kusins tjej Johanna drog med mig och nu känner jag mig så duktig! Behöver ju inte prata så högt om att jag firade med godis, chips, ost & kex efteråt, hmm... sen behöver vi väl heller inte prata så högt om att ledaren skrattade åt oss efter passet när vi erkände att vi tänkt göra en tjejklassiker, vet inte vad det betyder, att hon skrattade alltså, jag vet vad en tjejklassiker är...

Dennis och Micke trodde inte heller på oss när vi kaxigt i bilen till Dalhalla lovade att vi minsann ska göra det. Tror vi förhandlade till oss ett spa-besök som pris om vi klarar det. Vad vi måste ge bort om vi inte klarar det är ännu inte bestämt. Var Sofia som sådde idéen och jag tänkte att det är lika bra att jag pratar högt överallt om det så har jag inte en chans att dra mig ur... hahaha, jag som inte ens har stått på ett par skidor på minst 10 år... det här kommer bli bra!

observera min första etikett, har ingen aning om varför man ska ha såna... men det kan ju vara kul att testa, och varför inte testa med ett sånt stort löfte som en tjejklassiker, jag blir skakig bara jag tänker på det... speciellt när jag insett hur otroligt otränad jag är... tänk er den sämst tränade människa ni kan tänka er, och så gångrar ni det med 10, och lite extra till... ungefär där är jag på skalan... hurra

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha!! Söta du!! Jag står vid din sida!!;)nnu är det lååångt kvar!!(Phu!!)Kram Sofia