fredag 29 maj 2009

Stor tjej

Nu har Dennis varit på kurs i Göteborg sen i tisdagskväll och jag måste skryta lite, jag tog inte tillflykten till Linköping den här gången. Istället stannade jag hemma med barnen så vi har varit alldeles ensamma hela nätterna - TRE stycken nätter! Kom fram till att jag ju faktiskt är 28 år och borde klara av att sova ensam - och det gick ju faktiskt bra. Ok, några lampor tända här och där, men det kan jag väl låtsas att barnen vill ha!

Nu börjar ugnen pipa och jag har ingen aning om hur man stoppar det! Skulle ställa om klockan men ställde in något larm istället, får se om det slutar av sig självt... så här oteknisk tror jag inte att jag är egentligen!

Ska packa ihop oss nu, ska med Lucas & Co till Sagostigen i Malmköping. Vet inte riktigt vad jag ska vänta mig vet inte så mycket om det - men tror det blir bra. Har fragment-minnen från när jag var liten och inte vågade gå över en bro för att Bockarna Bruse-trollet pratade där under... får se hur det går den här gången!

Nu slutade ugnen, puh!

2 kommentarer:

Anonym sa...

du var ju riktigt duktig med att gå över bron! Kanske blev härdat efter 3 ensamnätter! ;-)
Vi hade iaf kul, tror att det blir flrea besök dit i sommar, men då är det bara ge sig till lekparken direkt.. //Susanna

Malin sa...

Måste vara därför, men nu har Dennis skrämt upp mig så nu kommer jag inte sova ensam på ett tag om jag får välja!

Det var verkligen ett toppenställe att hänga på, längtar redan till nästa gång - med så fint väder också så klart...