måndag 11 maj 2009

Trött för "ovanlighetens" skull...

Resultatet i paketleken blev nog mitt sämsta någonsin, jag fick inte öppna något paket och inte behålla något... kul spel ;)

En riktigt lyckad kväll var det ialla fall! Såna vill jag ha fler av...

Nu har vi tittat på alldeles för många Battlestar så nu blir det sängen, imorgon blir det Stockholm och hälsa på Mia och Oliver, sen drar vi vidare till Linköping!

Förresten, måste skryta - var minsann uppe och sprang INNAN jobbet imorse, känner mig väldigt duktig - synd att det inte räcker med en gång i halvåret för att hålla konditionen uppe! Och så måste jag väl erkänna att det inte är en jättebedrift att komma upp innan jobbet när man börjar kvart i nio och barnen vaknar innan sju, men ändå!

1 kommentar:

Anonym sa...

stackars dig med paketen! Du har tur med kärlek istället ´:-)/7Susanna