onsdag 6 maj 2009

Trött

Dennis är på seans, så jag sitter här och väntar på att mina tacos ska bli klara (tror det är första gången jag gör det till mig själv, känns lite sorgligt - men gott! ) Jag har lyckats bygga ihop en bokhylla, började när båda barnen var vakna - visade sig vara lite komplicerat när man är ensam med dom, dom vill väldigt gärna hjälpa till - Theo sprang och hämtade sin borr med en gång... lyckades till slut få ihop den, när Molly hade somnat. Det är min andra att bygga ihop alldeles själv, känner mig väldigt stolt - och lite extra eftersom det står att man ska vara två stycken när man gör det, men jag har lurat systemet! :)

Sitter och gör storartade planer om hur jag ska gå ut med barnen imorgon och plantera solrosor, plus möblera om, och städa - nämnde jag att hela nederdelen av tomten måste röjas innan solrosorna ska dit - hmm, tror inte jag kommer klara av så mycket på den planeringslistan, men det är väl bra med mål :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt att du fick ihop bohyllan själv! Du måste berätta sen om seansen, om han är övetygad nu ;)

Kram Mia