torsdag 10 december 2009

Navelbråck fortsättning...

Hahaha, eller något liknande. Igår var jag hos läkaren för att kolla bullen efter navelbråcksoperationen, eftersom jag hade fått läkartid hade den ju givetvis nästan försvunnit helt. Det såg ialla fall normalt ut och hon trodde att den kanske kunde försvinna helt med tiden. Bra!

Idag har jag haft ont till och från i naveln, vissa rörelser var inte kul, trodde att kjol och strumpbyxor var orsaken, men... tittar på naveln, vad finns där om inte en ny knöl - misstänkt lik knölen jag hade innan operationen och gör ont på samma sätt! Så, som sagt, HAHAHA det här måste vara ett skämt!! Dagen efter jag är hos läkaren, hur ska jag kunna ringa dit igen? Ja, hej det är jag IGEN! Åhh...

Navelstatus: Tre knölar, tre ärr - som ni ser kämpar min kropp för att få en snygg mage till beachen... hmm...

1 kommentar:

Anonym sa...

Nej men!!Nu får din mage inte knöla mer!! Hur ska detta sluta? Hm, hoppas att du får en tid till läkaren fort eller att det förvinner!Kram Sofia