torsdag 3 december 2009

Underbara lediga dag


Så skönt att få en extra ledig dag! Vi ska snart sätta ihop pepparkakshuset vi bakade igår, riktigt julmys. Förut skjutsade vi Dennis så att han kunde ta bort sina stygn. Vi väntade ute och jag kan rapportera att det är sjukt kallt ute! Hamnen var inte bästa stället att vara på heller för en nervöst lagd mamma. Vatten, bilar och lyktstolparna var oroväckande nära Molly som fortfarande stoppar allt i munnen. Och Theo kan mycket väl härmar. Därför, kom ihåg till mig själv: gå aldrig ut utan vattenflaska så jag kan rädda små tungor!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Usch vad hämskt det skulle vara!!!Tur att det ine hände ngt!!Kram soffia

Malin sa...

Ja, usch - jag ser det framför mig, peppar peppar har vi inte ens varit i närheten ännu, bara i min fantasi som ser allt otäckt...