tisdag 18 augusti 2009

Räkafton


Ikväll har det varit den traditionsenliga räkaftonen, precis som förra året lite för hög musik och alldeles för många sånger- det är trevligt att kunna prata lite med varandra också. Men räkorna var sjukt goda. Molly sov snällt och Theo var också duktig och fick vara ute och leka själv med dom stora pojkarna, dvs ca 4-7 år, han var överlycklig. "vill du gå in Theo" "nej, mamma gå in" Man blir så imponerad av vissa barn, en kille satte sig och lekte med Theo fast dom andra höll på att klättra, anledningen enligt honom: "han hade ingen att leka med så jag lekte lite med honom" sååå söt, jag vill ha uppfostringstips från dom föräldrarna! Jag frågade om det var ok att Theo var med dom och tittade när dom klättrade, "ja, han säger till när han vill gå till dig och då kommer jag med honom" hur snäll som helst. Theo börjar bli så stor nu, leka själv med dom stora killarna. Bör tilläggas att jag, och dom andra i sällskapet, fick nackspärr av att hela tiden vrida på huvudet mot sandlådan för att se så Theo var kvar :)

Inga kommentarer: