torsdag 25 juni 2009

Ny vana?

Sitter här nyduschad, och barnen sover - äntligen tog jag tag i min plan att gå upp 6 varje morgon så jag hinner något innan barnen vaknar... kanske är lite tidigt att säga att det har blivit en vana med tanke på att det har hänt en gång än så länge... och dessutom kom jag inte upp 6 utan närmare halv 7... det jag däremot lyckades med var att gå på en liten morgonpromenad! Tack vare min nya fina rosa stegräknare som kom på posten igår. Mycket också tack vare Sofia som är sååå duktig och springer och tränar och har sig, jag blev lite inspirerad av henne igår när vi var och badade med kidsen i Stenviksbadet... Theo tyckte förövrigt det var jättekul att springa runt i vattnet och hoppa och sparka. Köpte liknande foppa-tofflor till honom med spindelmannen och dom tog han inte av sig. Han är tydligen lite känslig för stenar och sand så det var tur jag köpte skor han kan bada i :)

Igår kväll kom Dennis kusins Johanna med söttjejerna Elin och Emma förbi under en cykeltur, hade med sig glass och cola - perfekt för mig och barnen eftersom Dennis och Bruno byggde carport hela kvällen! Mycket roligare att ha sällskap!!

Oj, känner att jag svävar ut och att jag dessutom börjar namedropa, bäst jag går och gör mig i ordning istället - ska snart äta frukost hos Cicki! Sen blir det bad igen!

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha!! Vad söt du är!! Du är duktig du!!=)Kram Sofia