torsdag 4 juni 2009

SMHI-Malin

Åhh vad jag blir trött på att det är kallt, regn, VIND och rusk! Jag vill ha som i helgen, fast utan kalla vindar (har kommit på att det är nackdelen med läget på vårt hus, utsikten är underbar men med den kommer tydligen en kall vind...fast frågar man andra som var här i helgen är det nog bara jag som klagar på kalla vindar, jag är kanske lite extrem vad det gäller att frysa)! Är så tråkigt att behöva frysa om man ska gå ut och gunga och leka i sanden, kan vi inte bara få dra på oss skorna och mysa ute!

Ok, ska inte gnälla mer nu, och så ska jag kanske sluta skriva om bara väder - blir värsta SMHI-bloggen det här, fast utan väderleksrapporter... fast det är klart, när dom går igenom vädret på tv säger dom ju alltid (av någon märklig anledning) vad det har varit för väder också, så jag kanske passar in där ändå...

Inga kommentarer: