måndag 22 juni 2009

Smartkräm

Köpte ny dag- och nattcreme, Nivea... tänkte att jag skulle vara lite duktig och snäll mot mitt ansikte, dessutom glänste burkarna lila, hur ska jag kunna stå emot? När jag kommer hem visar det sig att den var anpassad för hud ca 50år+... där är jag ju inte riktigt ännu, men ok - jag får väl köra ändå... sen upptäckte jag att det på burken står "undvik området kring ögonen"!! Vem, jag frågar VEM?? vill ha en ansiktskräm där man måste undvika ögonområdet, det är ju halva ansiktet och vem orkar stå och dutta in krämen i små fina cirklar och undvika det området?? Men nu får jag väl stå mitt kast och ta slut på burkarna, suck...

2 kommentarer:

Anonym sa...

håller med! vem har tid att dutta kräm i ansiktet?! jag köpte en kräm som skulle vara bra och som jag använde upp nästan hela av innan jag upptäckte just den texten... hmm, undrar just vad som kommer hända med huden kring mina ögon nu ;)
kram Mia

Malin sa...

haha, då kommer vi ialla fall se likadana ut, känns bra :) Känns lite bättre att jag inte är ensam om att göra det misstaget, vi får helt enkelt läsa bättre nästa gång...