lördag 31 januari 2009

En liten kämpe!


Har ni sett vilken liten kämpe vi har i våran trädgård! Jag har ju gjort en liten minirabatt och mosat ner lite tulpanlökar där, och det verkar som en hade lite för bråttom och har redan tittat upp - stackarn är väl redan stelfrusen, men det visar ändå att det finns hopp för att vi kommer få upp lite tulpaner i vår, yes!
Sitter här och väntar på att Dennis ska fixa vår xbox så vi kan se How I meet your mother, eller kanske Scrubs - under tiden försöker jag få till lite fransk manikyr eftersom jag blev inspirerad av min kära systerdotter Matilda. Tur att jag hade grejerna hemma eftersom jag inte kommer till stan så ofta (men snart Karin blir det du och jag på shoppingtur i Stockholm!)... men kom på att jag har två saker jag verkligen borde lära mig, fransk manikyr utan att kladda och sotiga ögon - så snyggt, men jag kanske är för blek... ialla fall, jag har ju inte min Lotta här hela tiden som kan fixa mitt hår och mitt smink, det är synd det... får kanske vaska fram något jobb här åt henne, och ett åt Kevin... oj oj oj, hur ska det här gå i lågkonjunkturen och allt :) ( och det är minsann synd på många fler plan än smink och hår, kom hit Lotta!)
Vår plan ikväll var inte riktigt att titta på tv, men ibland blir det inte som man tänkt sig - är ju inte lika flexibelt nu när man har en virvelvindsTheo. Men vi gör det bästa av kvällen och drinkar och myser :)

Inga kommentarer: