onsdag 14 januari 2009

Grattis Pappa!!!

Undrar om Molly kommer bli gymnast som hon håller på. Ställer sig som på bilderna och till slut blir hon jätteledsen, konstigt - det måste vara jättejobbigt. Idag fick hon syn på en minigran då gick det snabbt att krypa dit, gäller att locka med rätt bete. Råkade boka in mig på pilates på lördag, undra om jag kommer bli lika stark och vig som Molly då...





Idag fyller pappa år så vi (Theo, Molly och jag) åkte till Linköping och överraskade, roligt! Mysigt att träffa släkten. Shoppade lite i ett tomt Tornby med, så borde det vara jämt när jag är där! Har äntligen köpt en kalender nu så jag kan få lite ordning på mitt liv, jag är så förvirrad nu för tiden så jag kan inte komma ihåg något om jag inte skriver ner det... kan man skylla sömnbristen för det också? Ok, men då kanske jag inte ska ligga här och skriva när båda barnen sover, borde kanske också sova... speciellt som jag är så trött att jag knappt kan titta... så...

GodNatt!






Inga kommentarer: