onsdag 28 januari 2009

Övertalningsförmåga?

Nu har jag tränat och känner mig duktig :) Fast jag vet inte om det är normalt att vara så trött att man håller på att somna/kräkas efter 15 (!) minuter på löpbandet, varav 12 sprunga - är nog tecken på att jag måste förbättra min kondition, alternativ sluta träna helt... pilates är ju bra så här på kvällen ialla fall, eftersom jag inte kan tekniken ännu så är det inte så jobbigt :)

På tal om inget så verkar det som att försäkringskassan har ny design på sina utbetalningslappar, vågar inte ens tänka på hur mycket det har kostat?? Spelar roll hur dom ser ut...

Nu ska jag krypa ner i ett varmt bad och sen ska jag se om jag kan övertala Dennis att se ett eller två Naruto... men det blir nog svårt eftersom han fått sin nya dator idag och står och bygger ihop den som ett pussel... suck, Naruto som slutade sååå spännande hur ska jag övertala honom?

Inga kommentarer: