onsdag 21 januari 2009

Mammagris?


Som ni sett i tidigare inlägg är vi ofta Familjen Sardin och sover därför väldigt dåligt. Ibland splittar vi därför på oss så Theo och Dennis sover någonstansoch jag och Molly någon annanstans (läs i stora sängen eftersom Dennis är så snäll). I natt gick Dennis in med Theo och sig själv till Theos rum för att vi alla skulle få sova lite bättre. När jag vaknar ligger Theo bredvid mig så jag antog att han hade varit ledsen på natten och Dennis burit in honom till mig. När Dennis kommer upp på morgonen undrar han varför jag hämtade Theo på natten :) Det innebär att vår lilla plutt har traskat in själv till vårt sovrum och klättrat upp bredvid mig i sängen, hur sött är inte det? Ganska mysigt när han är mammagris och tar det till den nivån :)


På tal om mammagris, när man frågar Theo om han är en mammagris grymtar han som en gris - låter väldigt charmigt :)

Inga kommentarer: