söndag 11 januari 2009

ROCKSTAR

Ikväll hade vi tänkt lägga upp bilderna från Rockstar-festen så alla får se Röda Matten etc, men Dennis var tvungen att jobba idag så vi kommer nog inte hinna så jag tänkte att jag fixar en liten förhandstitt här istället...

Förberedelserna är fullt igång hemma hos oss efter en heldag av fixande i lokalen, här verkar Lotta göra reklam för sin parfym, Bond om jag inte minns fel?
Vi var 7 stycken framför vår spegelgarderob för det är enda spegeln vi har just nu, men det gick bra det med

Ok, jättedåligt kort men var tvungen att visa vad fint vi hade gjort...


och Dennis kommer skälla på mig för att jag tar suddiga kort som vanligt...



Rockstar med röda öron efter att ha varit ute i kylan och fixat...


Lisa och Billy var våra egna paparazzisar på...


Karin på Röda Mattan och Sofia har precis kommit

Mingel



Dags för grupperna att köra Introtävling i sann p3-anda











Sen var det dags för middag...



Välkomstal eller frågesport...



Gör efterrätt

Rättar frågesport...
Snäll systerdotter Matilda med kompis Nathalie som hjälpte oss


Klockan var väl ca 5.20 när vi kom i säng?
Tack alla som kunde komma för att ni gjorde den här kvällen till ett roligt minne!!! Och tack alla ni underbara kompisar som hjälpte oss så mycket innan och under kvällens gång!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

hihi roligt med bilder från festen! :) hoppas att vi får se fler någongång. kanske dags för en spelkväll oxå snart! Kram/Cicki

Anonym sa...

KUL att se bilder från en ROLIG fest! :) Kram Jenny

Anonym sa...

Galet rolig fest, var länge sen man hade så kul.