onsdag 28 januari 2009

Mia och Oliver- dag

Kul dag med Mia på besök här. Inte helt fel för Molly att för en gångs skull ha en lekkamrat i sin ålder, dom är ju nästan exakt lika gamla eftersom det skiljer mindre än en vecka! Verkar som att det var rätt tröttsamt för Theo att vara med lillasyrrans kompis med, för första gången somnade han själv i sin "stora" säng (när han sov på dagen). Somnade utan krusiduller på första försöket - oväntat!



Alla vill till kameran...







Usch, snart ska jag åka och träna pilates, känner inte alls för det! Förra veckan var jag där med och vill helst glömma att jag sprang lite innan med, hade tänkt göra det idag med men vet inte om det är nyttigt. Jag är så sjukt otränad att jag helst inte vill prata om det! Dessutom så har jag bara vanliga hörlurar till mp3, måste ha några andra för dom där plupparna trillar bara ut när man springer, högst irriterande... det är nog ingen idé att träna då, hur kul är det utan musik ;)

Inga kommentarer: