fredag 23 januari 2009

Handla...


Så här snyggt går det till att storhandla själv med två barn till 30-års firande. Fast jag tycker vi klarade oss rätt bra, Theo försökte bara öppna välling, purjolök, tomater och muffins. Måste säga att dom flesta i affären var väldigt trevliga och hjälpsamma, det är ganska skönt att höra att man inte behöver stressa när man står i kassan med överfull vagn och två barn varav en son som vill hjälpa till att packa upp. Vilket han för övrigt gör väldigt bra :) men jag är nu glad att vara hemma igen, båda barnen sover så nu ska jag försöka vara effektiv och få något gjort. Baka rulltårta, eller äta lunch framför tv:n, hmm... svårt val...

2 kommentarer:

Anonym sa...

stort grattis! Jag tycker att det är katastrof att handla med ett barn..sist fick jag hem 6 ägg av 12 :-) Hoppas ni hade en lyckad kalas iaf och tur att du inte eldade upp din käresta på hans 30 års dag! :-)//Susanna

Malin sa...

Hihi, ja - Dennis sa det att det var första gången han fått blåsa ut en bricka istället för ljus...