torsdag 2 april 2009

Föräldramöte - hur många vuxenpoäng är det?

Dags att gå ut igen i det fina vädret... lite av en utmaning när Theo i alla fall har haft feber och dubbelvagnen står i Stigtomta - hade varit lättare om jag hade den så kunde jag gå promenad. Men Theo orkar leka en stund iallafall, eller - ganska länge - vet inte om han har feber längre men han är ganska gnällig och på dåligt humör eftersom han inte vill äta... och vilken kille blir inte sur av att inte äta?

Förresten så har antingen Theo växt, eller så har jag krympt för jag knappt stå bakom honom längre när jag klär på honom. Är ju så smidigt att stå bakom när man sätter på byxor, strumpor och skor t.ex - men nu hamnar hans mage obekvämt i min mage och han blir sur - hur ska jag göra nu??

Senare blir det föräldramöte! Hör på den! Snacka om att det måste vara bland det mest vuxna jag har gjort!!

Inga kommentarer: