torsdag 23 april 2009

Snabbvår

Det har varit ganska många soliga dagar nu, men kalla – eller så är det bara så här ute hos oss. Jag blir lite nervös att kvoten soldagar försvinner till sommaren, dom får inte användas upp, jag vill ha varmt och sol varje tisdag, onsdag och torsdag samt helgerna nu i sommar – undra hur man beställer det? Och ok då, Dennis kan väl få någon måndag eller fredag solig också, kanske är rättvist...

För bara två lördagar sen såg jag mina första tussilagosar för året, och nu i lördags såg jag helt plötsligt massa vitsippor!! Det går så fort, hur ska man hinna med. Och här har det varit sjukstuga sen i söndagskväll så det har inte blivit mycket ute tid, Theo har haft 40 graders feber i flera dagar – fast nu är det bättre, nu är det bara rinnande näsor att handskas med. Tänkte våga mig till stan idag bara för att komma ut lite!

Inga kommentarer: