fredag 3 april 2009

Stanna våren, stanna!!

Jag är så korkad, gick in och kollade vädret - nästa lördag ska det bli snöblandat regn och 2-3 grader - whyyyy?? Vill ha mer sol och värme! Dessutom ska det blir kallare i helgen, då är det ju inget kul att vara ute och plocka bort sten från trädgården (för det är ju så kul annars) ... suck... men det kan ändras, eller hur!

Haha, så att jag skrivit fel i förra inlägget, vore jättekonstigt om jag fick Theos mage i min mage, Theos huvud ska det stå såklart!!

Nu blir det matshopping med två barn - alltid lika spännande! Nu är det väl dumt att skriva det här men jag tar risken - som tur är, peppar peppar, brukar Theo tycka det är kul att sitta nere i kundvagnen, han har till och med blivit sur för att han inte fått sitta i kundvagn när vi har haft vanliga vagnen med oss, hoppas det håller i sig!

Inga kommentarer: