tisdag 28 april 2009

Tack tjejer!

Känner mig lite bortskämd efter två tjejhelger i rad - men vad man behöver det!! Så nice att träffa många av girlsen!

Förra helgen kom Karin hit och vi hade en dag på stan (med barn ska jag tillägga) och sen på kvällen blev det tjejfest hos Cicki, var länge sen jag var på en riktigt sådan så det var riktigt kul! Singstar, utgång och hela kitet! Det tackar jag för!

Den här helgen var det reunion med Jönköpings-tjejerna, inte alla men en hel del! Vi träffades runt lunch och gick från hotellet till Slottsskogen där vi hade myspicnic... sen blev det middag och barmys - åh, saknar er redan!!

Ska lägga in kort, blir lite sur på datorn nu för jag hade fixat bra men den vill inte adda korten just nu, får testa senare! Ska snart hämta Theo på dagis! Och sen drar vi till Tropicarium med Jenny och hennes Ellen. Hoppas Theo gillar det lika mycket som förra gången, han har pratat om det i veckor! Väldigt aktiv dag, började med att träffa Theos kompisar på öppna förskolan, Molly och jag - så det var som på gamla goda tiden - fast utan Theo och med Molly... oj vad jag gör mycket idag, bäst jag vilar lite framför Top Model nu!

Hmm, verkar som korten kommer med ändå, får testa lite... det blir fult, inte som jag hade tänkt mig - men det behöver ju inte ni veta ;)












3 kommentarer:

Anonym sa...

Det var en jättekul helg, tack för trevligt sällskap! Vi får göra om det i sommar =) Kram Mia

Anonym sa...

Håller med föregående talare! och jätte fina kort Malin. Kram allihop!! Lotta

Malin sa...

Ja, innan sommaren är slut hoppas jag på!