söndag 5 april 2009

Söndagsångest?

Nu blir det konstigt, som att jag bara skriver om väder - men jag känner att jag måste påpeka att jag idag med kollade väder och nu står det sooool och 8 grader på lördag, ändras snabbt och mycket! Konstigt att SMHI bara har 5-dagars prognos men aftonbladet längre - trodde allt kom från SMHI? Tar lite av den här informationen från Dennis, den om SMHI - jag har alltså inte kollat fakta och står inte för någonting... ;)

Dags att sova nu, kanske så skönt som på bilden? Vad tiden går fort - vår lilla skrutta är inte så liten längre, nu är hon en tjockis. En sjuk sådan tyvärr, hostar massor och har feber - så synd om henne, vi måste kolla upp hostan!
Kom av mig lite, skulle vara dags att sova eftersom jag ska börja jobba imorgon!! Oj oj... har inget att gömma mig bakom längre, har ju varit gravid mest hela tiden så nu känns det som att det är tillbaka till allvaret, på riktigt! Är med blandade känslor men just nu är jag trött och känner mest att jag måste shoppa! Får inte ha jeans, måste därför utöka garderoben rejält med bra kläder som inte är jeansanpassade... ok, ska ju bara jobba två dagar nu i början - men ändå!! Alla anledningar till shopping är väl bra?

Inga kommentarer: