torsdag 16 oktober 2008

En ganska vanlig dag...

Idag sov Theo till tjugo över nio, det är knappt man vågar säga det högt utan att känna sig som en värdelös mamma... men jag passade på att ta igen lite sömn - tror det kan behövas. Kanske skulle skaffa svarta persienner, verkar fungera bra :)

Sedan blev det en ganska spontan lunch med Karin på hennes jobb, kul att se var hon jobbar. Det känns att man börjar bli stor när man inte riktigt vet vad ens kompisar gör även om man vet var dom jobbar, det är inte som sommarjobben t.ex. som var lite enklare att förklara :) Efter lunchen insåg jag att sallad till lunch inte funkar så bra för mig, direkt när jag kom hem smällde jag i mig massa äppelkaka och choklad... fast det kanske jag hade gjort ändå förstås...



Efter det kom brorsdotter Ottilia och hälsade på barnen lite, då passade jag och mamma på att shoppa lite. Hittade ett par jeans och en klänning, får se om jag för en gångs skull behåller det - har en förmåga att köpa, få ångest, lämna tillbaka. Behöver verkligen ett par jeans dock, alla mina jeans nu är snygga i ca 10 minuter efter att dom är nytvättade, sen är dom som stora påsar i knäna -snyggt värre!

Inga kommentarer: