onsdag 8 oktober 2008

Kullerbyttor och vändningar

Igår vände sig Molly till mage från rygg för första gången, sånt som är väldigt spännande som mamma! Inte lika intressant för andra att läsa kanske, men till mitt försvar kan det vara bra att jag skriver det här så jag kan berätta för henne när hon gjorde det!

När jag ändå är igång och skriver om framsteg så kan jag berätta att Theo gör kullerbyttor! Blev helt förvånade när han började göra det på vår madrass (vi sover numera lyxigt på golvet eftersom vi sålt vår fina runda säng, den visade sig vara lite trång när man sover fyra stycken i den - speciellt som Dennis bara får plats i mitten!). Dennis har gjort kullerbyttor med honom förut (vi testade också för att se om vi kom ihåg, det gjorde vi - men det resulterade i hemsk träningsvärk för mig, undra om jag borde träna - den kan i och för sig ha kommit av husmålning, borde kanske testa kullerbyttor igen för att se vad träningsvärken berodde på) och han måste ha kommit ihåg det! Jag visste inte att 1,5-åringar kunde göra kullerbyttor! Jag har filmbevis men ska försöka skaffa nytt, är alldeles för många glada tillrop och uppmuntringar från mig på filmen jag har...

Inga kommentarer: