söndag 15 februari 2009

Förvirrad?

När man åker på en kryssning som vi har gjort (kryssning låter så mycket lyxigare än vad det är) och vet att man åker på Östersjön, då är det jättekonstigt att få detta sms mitt i natten:



Enligt de andras mobiler var vi tydligen i Jersey, det var jättemärkligt...

På bussresan hem lyssnade jag på radio, underbart att ha radio i mobilen! Ska bara skaffa ett större minneskort så jag kan ha fler än 5 låtar inlagda så kommer jag vara helnöjd med min fina mobil! :) Ialla fall hörde jag om det "nya" fallet med konstfack och den vandaliserade vagnen och insåg att jag är tydligen väldigt väldigt fel ute eftersom jag i min vildaste fantasi inte kan se framför mig hur en vandaliserad vagn eller en psykintagning kan vara konst - betyder det att jag är väldigt okulturell? Kanske ska lägga in en brasklapp här, jag kanske har hittat på det här med den vandaliserade vagnen, det kanske var så att jag egentligen sov och hittade på egna nyheter, i så fall får ni ha överseende med det. Det vore jättekonstigt gjort av mig i så fall, bli upprörd över nyheter man hittat på själv... hmm ju mer jag funderar på det inser jag att jag nog är ganska trött nu med, bäst jag går och lägger mig! Imorgon kommer LB-hus människor tidigt för att kolla på golvet!

2 kommentarer:

Fru C sa...

du drömde nog inte dina nyheter, jag hörde det också, men för sig, jag var ju sjuk och febrig så jag kanske hallucinerade också, det vore nåt om vi hittar på samma nyheter om konstfack ;-) Då kan vi nog lägga oss på samma psyk-avdelning, utan att behöva ha det som examens arbete..

Malin sa...

Perfekt, då har vi ju sällskap ialla fall!