måndag 2 februari 2009

Helgen och lite till...

Tredje gången gillt för naglarna, sen gav jag upp... det får duga - men ska utnyttja Dennis dolda talanger istället, tror han kan sånt här bättre än mig! Men nu ska jag sluta tjata om mina naglar :)
Igår tror jag vi slog världsrekord i att var ute, åtminstonde i vår lilla familj. Jag var ute med barnen när Dennis jobbade på förmiddagen, är mer imponerande än man kan tro vid första tanken - detta beroende på att det inte är helt ovanligt att det tar ca 40 minuter för oss att komma ut när vi tre är själva, det är jättekul och jag längtar inte alls till våren, inte alls...




Sen gick vi också en promenad till Strandstuviken och Theo fick gunga, vilket han inte gjort på länge - han skrattade och skrek helt överlyckligt! Kom fram till att jag hittills ändå godkänner vädret den här vintern, ok - inte tillräckligt med snö, men det har ändå varit skönt kallt och inte så mycket slask, och det är bra för oss med lervällingsträdgård! (förstår att jag kanske är ensam om det här, för Dennis höll inte alls med... jag är ju lite förvirrad nu för tiden så det kan ha med det att göra! )







Vi kastade ju ut vår fina gris i julas. Theo ville väldigt gärna att den skulle hoppa och det blev gaanska halmigt inomhus pga detta... men nu har vi ju tydligen en rolig leksak ute istället - perfekt!



I lördags fick vi lite spontanbesök ute i trädgården, Theo fick förtjust mata söta Wilma, men Dennis fick hålla i hans hand för det var verkligen med skräckblandad förtjusning! Vi gillar spontanbesök - mer såna :)


Idag har vi blivit bortskämda av Camilla med massa kläder till Molly, med betoning på massor! Tack så mycket!

Inga kommentarer: