fredag 6 februari 2009

Gokart


Vet inte hur det började men sönerna i familjen Frisell har i några år gett varandra gokart utan att det har blivit av, ganska smarta presenter alltså ;) Men idag blev det äntligen av! Dennis, Billy, Lisa, Jonny och jag möttes därför i en rafflande duell i Norrköping. Jag har haft ångest hela dagen, hatar att vara sämst och misstänkte att jag skulle vara just sämst i kvällens drabbning. Det visade sig att man blir trött i armarna av gokart, det visade sig också att Dennis hade tredje snabbaste tiden för hela dagen, det visade sig också att det är bäst att glömma hur det gick för mig :) nu blir det middag hos Lisa! Förresten, kan det heta duell när man är flera? Eller heter det bara det när man är två?

3 kommentarer:

Anonym sa...

En duell för en borde heta solell, tre, triell, fyra för kvartiell..

Eller kanske inte.. :)

Malin sa...

Jag tycker vi kan köra på det, något måste det ju heta :)

Dennis sa...

Gillar Billys ultimata sparkdräkts-mage! :)