måndag 9 februari 2009

Liten sjukstuga...

Inte så mycket att rapportera här, vi är mest krassliga hela familjen. Började med Theo och Molly som fick hööög feber, ja ni vet - så där som barn får. Sen har det blivit hosta och snorigt och så drogs jag och Dennis ner i fallet. Började med mig men jag får aldrig vara sjuk själv så Dennis var tvungen att härmas ;) Jag får förresten aldrig feber, men den här gången lyckades jag få 38,1 - är lite stolt över mig själv ;) Och måste säga att jag genast kände mig mycket bättre när jag fick veta att jag faktiskt hade feber, så jag började städa istället för att ligga nerbäddad och tycka synd om mig själv... fast jag återgick ganska snabbt till det, det och att hetsäta chips och annat gott - det är väl det man ska göra när man är sjuk?

I lördags hade vi förresten melodifestivalmys med Luca&Co som vågade sig hit trots alla baciller, det tackar vi för för det är hemskt tråkigt att vara själva hela tiden, jobbigt om vi skulle behöva prata med varandra! ;)

Inga kommentarer: