måndag 9 mars 2009

Ahaj!

Theo är på dagis, och Molly sover- jag sitter med té, oväntat :) Kommer kännas jättekonstigt att ha Theo på dagis fem timmar sen, ska bli jättekul att få kunna ägna sig åt Molly på ett sätt jag inte har kunnat hittills samtidigt som jag kommer sakna Theo såklart! Låter ju fånigt men det går snabbt att sakna dom små skruttarna, han och jag har ju hängt nästan dygnet runt i två år nu! Jag kommer dock knappt ihåg hur jag lekte med honom när han var lika gammal som Molly, får försöka komma på något så att vi kan ha kul tillsammans... men det löser sig nog, hon är ju ganska kreativ och smart som ni ser ;)


Är det en hund, är det ett barn? En Molly!!


Dennis har förresten pratat med försäkringsbolaget idag, gissa vad dom säger... jo att LB-hus ska fixa! Haha, karusellen är igång... vi vill inte, inte vi heller, men vem????

I eftermiddag blir det Tropicarium med Liam, Tilda & co... ska bli mysigt! Råkade berätta det för Theo innan vi åkte till dagis så han kunde inte sluta prata om ormar, hajar, apor och krokodiler... det blir nog en hit!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Herregu vad söta barn ni har, de är ju bara helt underbara=)!!!!

Matilda sa...

15 timmar kan vara ganska skönt tyckte jag. Man hinner med barn nummer två plus sig själv!

Anonym sa...

har lite problem med identiteten på mitt konto som du ser...kram Matilda

Malin sa...

Tack Jenny, vad söt du är :)

Ja, kan tänka mig att det är ganska skön avlastning, och det blir kul för Theo med... men ska se om vi kan få som er mån tis ons (om jag minns rätt) för annars får jag ingen tid med honom... Nu är du Matilda igen :)