söndag 1 mars 2009

Turvändartips?

Kände att jag måste summera senaste tidens händelser lite... det går bra för oss nu ;)

  • Idag, Theos tänder - ska till tandläkaren imorgon och hoppas verkligen att det här inte ger några bestående men, undra om vi kommer få en liten trollunge med glugg... så synd om honom!!
  • Punka på Opeln vi lånar av Dennis föräldrar
  • Vår Volvo låter inte frisk
  • Försäkringskassan vill ha tillbaka pengar från i höstas
  • Sjuka en hel vecka för två veckor sen
  • Sjuka en hel vecka för en vecka sen (alla fyra båda gångerna)
  • Trasig fåtölj
  • Telefonen är skum
  • Inställda melodifestivalfester som vi sett fram emot

Hmmmm, det känns som jag har missat något... måste fundera lite till... just det! Nämnde jag vatten under golvet? Nu även i köket, dvs risken är att vi måste riva kök OCH badrum...

Man skapar ju sin egen tur, eller? Någon som har ett tips på hur man vänder den i så fall?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Usch och fy, ni är verkligen värda att det vänder nu! Hmm, men några tips har jag nog inte... Eller jo, har hört att om man verkligen "tänker" att jag har tur och upprepar detta hela tiden så ska det bli så. Flummigt?! Nej inte alls... ;)
Kram Mia

Anonym sa...

Nej men tjejen! Vilken jäkla oturstider det har varit för er, och stackars lilla Theo! Jag håller verkligen tummarna för er att det snart vänder och ni vinner på lotto eller nåt!! Men det sägs väl att motgångar gör en starkare, så då blir ni en sammansvetsad familj iaf! /susanna