måndag 2 mars 2009

Tandläkare och dagis


Har inte ens satt på datorn i dag, inte ofta det händer så jag känner mig lite duktig! Theo var hos tandläkaren idag och fick behålla sin tand, puh! Vi ska hålla koll så det inte blir en blåsa för då är tanden tydligen död och måste bort. Tandläkaren var tydligen ett lite läskigt ställe, tills man fick present- då kunde det inte vara bättre. Theo började också på dagis idag, var rätt lugnt och han verkar tycka det är spännande där, får se hur det är sen när vi ska lämna honom ensam. Jag är ju så blödig så jag kommer gråta floder, blev helt tårig idag när en liten tjej blev lämnad en stund och blev förtvivlad när hon insåg det. Theo behöver nog dagis nu i alla fall, tror han kommer tycka att det är jätteroligt! Nu blir det Stig Larsson-bok, jag är väl sist... På kortet är förresten en present från mormor och morfar, mycket uppskattad!

Inga kommentarer: