fredag 6 mars 2009

Snabbare agerande tack!

Nu är Theo-skrutt själv på dagis igen. Idag var det jag som var med och det var full rulle från start. Det gick jättebra när jag sa hej då till honom, han vinkade och sa hej då. Men sen såg en liten tjej att jag gick och blev påmind om att hennes föräldrar gått så hon sprang efter mig och tårarna bara sprutade. Resultatet: Theo såg det och blev jätteledsen han med och sprang efter mig. Så nu sitter man här med en klump i magen eftersom jag inte vet om han är glad eller ledsen. Kramade honom lite men sen fick jag ju gå, usch. Jag tror egentligen att han blev glad sen, men just att inte veta... ska strax åka dit igen!

Det är förresten 3 veckor sen vattenläckan idag, och vi vet fortfarande ingenting! Börjar bli mer och mer irriterade!! Försäkringsbolaget skulle hört av sig onsdags, men inte... tycker det är riktigt dåligt att varken LB-hus eller försäkringsbolaget agerar snabbare!

Inga kommentarer: