torsdag 5 mars 2009

Dåliga undanflykter

Så här gulligt var det när Johanna och Wilma hälsade på oss igår...


Wilma och Theo är helnöjda

Idag är Theos morfar här och är snäll. Han följde med Theo till dagis och Molly och jag var hemma så behövde inte Dennis komma hem från jobbet, perfekt. Theo var även själv en stund på dagis och det gick jättebra - hade han blivit arg en gång men det var i något tjafs om en leksak så det hade ju hänt även om någon av oss varit med. Så det här med dagis verkar gå bra än så länge, puh!

Jag borde egentligen lova här att jag ska följa med Jenny och träna på onsdag, har varit lite för många ursäkter nu - igår var nog den sämsta (för födelsedagar, feber och magsjuka är väl ändå ok). Igår var jag på ansiktsbehandling innan och skyllde på att det verkade jobbigt att driva runt en halvtimme-timme innan träningen - är det en dålig ursäkt eller vad? I och för sig så jag ganska mörbultad ut i ansiktet också så det kanske man får skylla på?

Fick en trisslott av söta Frida igår som uppmuntran i all otur, kanske vände turen för jag skrapade fram 25 kr - så hoppet lever ;) Behövs det känns det som! Dennis pratade med LB-hus igår och dom är tydligen lite bortkopplade nu, nu är det vårt försäkringsbolag och rörmokarens föräkringsbolag som för diskussioner - men vi har tydligen samma, så det borde ju vara positivt tycker man - inte lika mycket tjafs om vem som ska stå för vad kan man ju hoppas. Fast lite fegt av LB-hus att försöka koppla bort sig! Det verkar nästan som att golvet blir sämre och sämre för det blir fler fler skarvar inbillar vi oss, undra om det är något som läcker fortfarande? Usch, blir så trött när jag tänker på allt det här - har verkligen ingen lust att behöva packa ut allting, flyttpacka är ju bland det tråkigaste som finns!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack snälla för maat o trevligt sällskap igår!

Wilma har fortfarande inte fattat att Molly oxå bor i "Theos hus" som hon säger hihi!!

Anonym sa...

Massa kramar i alla otur!!!

KRAM